Plavací dovolená

21. srpna 2011 v 20:12 | Helča |  Turistika / geocaching
Tak jsem tu po dlouhé odmlce, s pár zážitky z dovolené s dětmi v Krkonoších.
Stejně jako loni jsme jeli na Kolínskou boudu, viz třeba tento článek .Počasí letos nebylo tak pěkné, ale celkem to šlo, hlavně je program v herně a v bazénu, takže stačí vyjítna chvilku na čerstvý vzduch, třeba nakrmit ovečky či kozenky(ty tam loni nebyly).
Tak takhle vypadalo počasí u chaty:

Letos jsme odjížděli poněkud neobvykle v neděli, což s sebou neslo krapet malý problém, náš tatínek musel v neděli do práce.
Vše jsme vyřešili naprosto akčně, sbalila jsem kufry již ve čtvrtek, táta odjel do práce(předpokládal, ze tam bude až do nedělě), což nakonec i byl.
No a já s dětmi jsme si udělaly samostatný výlet do Prahy za tátou.
Bylo to pěkné, hlavně jak nacpat do 3 baťůžků věci, které jsem nedala do kufru. Vše klaplo a po 11.00 jsme odráželi na vlakové nádraží Vráž.

Vystoupili jsme na Hlavním nádraží v Praze a odtud jsme se přesunuly do hotelu I... l.
Zde pro nás byla připravena malá svačinka a děti si pohrály v dětském koutku.
V 15.30 táta dopracoval a hurá do hor.
Takže první etapa vyšla. Cesta byla poklidná, bez ucpaných silnic, dokonce jsme na Kolínskou dorazili o hodinku dříve, než bylo plánováno.A hlavně jsme stihli svoz aut na parkoviště v Peci.
Tatínek s námi pobyl až do úterý, děti hezky palvaly, tvořily, zkrátka si to užívaly se vším všudy, měly zde i své kamarády Kristýnku a Verunku s maminkou a to ve stejných skupinách.
Paráda.

Ovšem kdyby se krapet nezvrtlo moje zdraví. Vrátil se bolavý zub nebo co to v té puse bolí(už od června a nikdo neví, co to je) a hlavně mi vyskočila vyrážka na antibiotika, které jsem brala proti borelioze.Fotku raději dávat nebudu, páč jsem se na ní ani sama nepoznala.
Naštěstí kamarádi pomohly, děti nezlobily, já až na flekaté tělo a oteklou hubu taky jakeš takeš fungovala, (co bych pro děti nevydržela a ono se taky nic moc jiného dělat nedalo, když jsme byly bez auta a nejbložší nemocnice až v Trutnově).
A záchrana přijela v sobotu, doplavala s dětmi, já se trochu prokrvila a rozfungovala při dětské závěrečné diskotéce a jeli jsme domů.
Jak se říká "Konec dobrý, všechno dobré"
, tak už jsem relativně v pohodě po pár injekcích hydrokortizolu a mastičkách a práškách na alergii a až se mi vyzdraví "huba", tak snad bude vyřešen i problém se zuby.

Ještě přidávám fotečky ze středečního výletu, to byl volný den. Podařil se, sice byl nejchladnější(asi 6 stupňů), ale nepršelo a nakonec se i mraky rozestoupily a byla vidět Sněžka. Před obědem jsme šli na Černohorská rašeliniště a po obědě směr Tetřeví boudy do lesa a na borůvky. A ještě jsme stihli odlovit naši 100 keš na Pražské boudě.

Tady jedna s lesním skřítkem, který děti podaroval borůvkami:

A na lávce pod rozcestím k Tetřevím boudám

1 člověk ohodnotil tento článek.